תפריטים לאירוח - לפי תקציב

דילים מיוחדים המתאימים גם למשפחות, משרדים ואנשים עסוקים במיוחד.

סינון

  • Out of Stock
    תפריט אירוח ביתי, מתאים לאנשים שמחפשים לפנק את האורחים שלהם ולא פחות חשוב להיות איתם בזמן האירוח במקום בהכנות במטבח! השף הכין עבורם את השילוב המנצח לאירוח אקסלוסיבי, זה מתחיל בלחם, סלטים וממרחים, עיקריות ותוספות. באפשרותכם כמובן להחליף כל מנה למשהו אחר. את התפריט ניתן להזמין ליום האירוע שלכם וכמובן שאחרי ההזמנה נתקשר אליכם ונעבור על התפריט ונוודא פרטים אחרונים. לתשומת ליבכם, האוכל מגיע מקורר עם הוראות חימום, ואם בכל זאת תרצו שהאוכל יגיע חם זה בהחלט אפשרי ועל פרטים כאלה בדיוק נתאם מולכם טלפונית אחרי ההזמנה.
    לפרטים
  • Out of Stock
    תפריט אירוע בוקר כשמו הוא, מתאים לאנשים שמחפשים לפנק את האורחים שלהם ולא פחות חשוב להיות איתם בזמן האירוח במקום בהכנות במטבח! השף הכין עבורם את השילוב המנצח לאירוח אקסלוסיבי, זה מתחיל בלחם, סלטים וממרחים, עיקריות ותוספות. באפשרותכם כמובן להחליף כל מנה למשהו אחר. את התפריט ניתן להזמין ליום האירוע שלכם וכמובן שאחרי ההזמנה נתקשר אליכם ונעבור על התפריט ונוודא פרטים אחרונים. לתשומת ליבכם, האוכל מגיע מקורר עם הוראות חימום, ואם בכל זאת תרצו שהאוכל יגיע חם זה בהחלט אפשרי ועל פרטים כאלה בדיוק נתאם מולכם טלפונית אחרי ההזמנה.
    לפרטים
  • Out of Stock
    תפריט אירוח בראנצ', מתאים לאנשים שמחפשים לפנק את האורחים שלהם ולא פחות חשוב להיות איתם בזמן האירוח במקום בהכנות במטבח! השף הכין עבורם את השילוב המנצח לאירוח אקסלוסיבי, זה מתחיל בלחם, סלטים וממרחים, עיקריות ותוספות. באפשרותכם כמובן להחליף כל מנה למשהו אחר. את התפריט ניתן להזמין ליום האירוע שלכם וכמובן שאחרי ההזמנה נתקשר אליכם ונעבור על התפריט ונוודא פרטים אחרונים. לתשומת ליבכם, האוכל מגיע מקורר עם הוראות חימום, ואם בכל זאת תרצו שהאוכל יגיע חם זה בהחלט אפשרי ועל פרטים כאלה בדיוק נתאם מולכם טלפונית אחרי ההזמנה.
    לפרטים
  • Out of Stock
    תפריט אירוח ליום שישי כשמו הוא, מתאים לאנשים שמחפשים לפנק את האורחים שלהם ולא פחות חשוב להיות איתם בזמן האירוח במקום בהכנות במטבח! השף הכין עבורם את השילוב המנצח לאירוח אקסלוסיבי, זה מתחיל בלחם, סלטים וממרחים, עיקריות ותוספות. באפשרותכם כמובן להחליף כל מנה למשהו אחר. את התפריט ניתן להזמין ליום האירוע שלכם וכמובן שאחרי ההזמנה נתקשר אליכם ונעבור על התפריט ונוודא פרטים אחרונים. לתשומת ליבכם, האוכל מגיע מקורר עם הוראות חימום, ואם בכל זאת תרצו שהאוכל יגיע חם זה בהחלט אפשרי ועל פרטים כאלה בדיוק נתאם מולכם טלפונית אחרי ההזמנה.
    לפרטים
  • Out of Stock
    תפריט אירועים אקסולוסיבי כשמו הוא, מתאים לאנשים שמחפשים לפנק את האורחים שלהם ולא פחות חשוב להיות איתם בזמן האירוח במקום בהכנות במטבח! השף הכין עבורם את השילוב המנצח לאירוח אקסלוסיבי, זה מתחיל בלחם, סלטים וממרחים, עיקריות ותוספות. באפשרותכם כמובן להחליף כל מנה למשהו אחר. את התפריט ניתן להזמין ליום האירוע שלכם וכמובן שאחרי ההזמנה נתקשר אליכם ונעבור על התפריט ונוודא פרטים אחרונים. לתשומת ליבכם, האוכל מגיע מקורר עם הוראות חימום, ואם בכל זאת תרצו שהאוכל יגיע חם זה בהחלט אפשרי ועל פרטים כאלה בדיוק נתאם מולכם טלפונית אחרי ההזמנה.
    לפרטים
  • Out of Stock
    תפריט אירועים פרימיום כשמו הוא, מתאים לאנשים שמחפשים לפנק את האורחים שלהם ולא פחות חשוב להיות איתם בזמן האירוח במקום בהכנות במטבח! השף הכין עבורם את השילוב המנצח לאירוח אקסלוסיבי, זה מתחיל בלחם, סלטים וממרחים, עיקריות ותוספות. באפשרותכם כמובן להחליף כל מנה למשהו אחר. את התפריט ניתן להזמין ליום האירוע שלכם וכמובן שאחרי ההזמנה נתקשר אליכם ונעבור על התפריט ונוודא פרטים אחרונים. לתשומת ליבכם, האוכל מגיע מקורר עם הוראות חימום, ואם בכל זאת תרצו שהאוכל יגיע חם זה בהחלט אפשרי ועל פרטים כאלה בדיוק נתאם מולכם טלפונית אחרי ההזמנה.
    לפרטים